• يکشنبه ١٣ آبان ١٤٠٣
  • En

آرم فرهنگستان هنر
اخبار > تولیدات رسانه‌ای دهه هشتادی‌ها با موضوع فلسطین


تولیدات رسانه‌ای دهه هشتادی‌ها با موضوع فلسطین

 

موزه هنرهای معاصر فلسطین میزبان اولین رویداد «فلسطین 360 درجه» شد که نوجوانان فعال فرهنگی در آن دست به تولیدات رسانه‌ای زدند.

به گزارش روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، موزه هنرهای معاصر فلسطین روزهای 8 و 9 آذرماه 1402، میزبان اولین رویداد «فلسطین 360 درجه» بود که با حضور 80 نفر از نوجوانان فعال در حوزه فرهنگی برگزار شد. این رویداد با هدف جهاد تبیین و آشنایی نوجوانان با مسایل فلسطین صورت گرفت.

علی جهانشاهی، مسئول موسسه فرهنگی وارثین درباره هدف و علت برگزاری این رویداد برای نوجوانان گفت: حمایت از فلسطین فقط راهپیمایی نیست ما می‌توانیم با این جنبش نوجوانان را جهت دهیم و آنها را وارد فاز علمی پژوهشی کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به این‌که رسانه جایگاه ویژه‌ای بین نوجوانان دهه‌ هشتادی و نودی دارد و آنها همه اطلاعات خود را از رسانه و فضای مجازی دریافت می‌کنند، اگر جهت‌دهیِ درستی درمورد فلسطین نداشته باشیم، ممکن هست جای جلاد و شهید عوض شود. چرا که تمام رسانه‌های غربی به کمک اسرائیل آمده‌اند و می‌خواهند فلسطین را مستأجر و اسرائیل را صاحب‌خانه به دنیا معرفی کنند.

موسوی‌زاده، رییس گروه برگزارکننده رویداد «فلسطین ۳۶۰ درجه» در ادامه عنوان کرد: در این رویداد نوجوانان کار تیمی و گروهی را آموختند. آنها دلسوزانه با هم دست یاری دادند که بهترین تولید رسانه‌ای داشته باشند. آنها به این باور رسیدند که در موزه هنرهای معاصر فلسطین به اشخاص مهمی تبدیل شده‌اند و باید تمام تلاش خود را برای فلسطین و فلسطینی‌ها بکار ببرند.

در پایان این کارگاه، نوجوانان با خلق و ارائه تولیدات رسانه‌ای، خاطرات تلخ بیش از 70 سال اشغال فلسطین و ملت آواره و ستمدیده آن را که به دلیل جنایات و اقدامات خشونت آمیز نظامیان صهیونیست صورت گرفته، به تصویر کشیدند.

 

 

 
 
 

زمان انتشار: شنبه ١١ آذر ١٤٠٢ - ١٤:٣٦ | نسخه چاپي

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




اخبار
;