«صبا» وبینار تخصصی برگزار می کند.
موسسه فرهنگی هنری صبا وبیناری تخصصی با موضوع: هنر، برندینگ، سواد رسانه ای و ارتباطات عصر دیجیتال برای علاقمندان برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این وبینار که توسط محمد بهشتیان کارشناس هنری و چهره نام آور حوزه صنعت، بازاریابی و برندینگ، روز سه شنبه 21 تیرماه ساعت 16 در تالار طبقه سوم فرهنگستان هنر بصورت حضوری و مجازی برای علاقمندان (شامل هنرمندان حرفه ای و نیمه حرفه ای در همه گرایشها و حوزه ها) برگزار می شود، شامل این سرفصلها و محورها خواهد بود:
1 – آشنایی با روندها و تحولات عصر دیجیتال و تاثیرات آن بر زندگی و کسب و کار هنرمندان
2 – شیوه ها و راهکارهای معرفی هنرمندان بر اساس تغییراتی که در جهان ارتباطات شکل می گیرد
3 – آشنایی با مفاهیم دنیای ارتباطات و برندسازی شخصی
4 – آشنایی با رسانه و مبانی سواد رسانه ای
5 – شیوه های تصمیم گیری و توسعه فعالیت ها در دنیای دیجیتال برای معرفی هنرمند
6 – ایجاد ارزش و تعیین استراتژی برای خلق یک برند شخصی
7 – شیوه های ساخت و تولید محتوا بر اساس ارزشهایی که برای یک برند شخصی درنظر گرفته شده و طراحی شده است.
محمد بهشتیان از کارآفرینان شناخته شده و برجسته کشورمان در سالهای اخیر، دارای کارشناسی ارتباط تصویری (گرافیک) و همچنین کارشناس IMC(ارتباطات یکپارچه بازاریابی) با گرایش مدیریت بازاریابی بوده و در حوزه تخصصی بازاریابی و برند، سوابقی چون: مدیریت رستورانهای زنجیرهای شیلا، نمایندگی جیکل فرانسه، مدیریت هولدینگ بان (خیلیسبز)، مدیریت شرکت تایماز (نماینده انحصاری فیلیپس)، پایه گذاری گروه ارتباطات بازاریابی اسفرجانی و همکاران، گروه مشاوران توسعه کسب وکار آوانو، و... و بیش از ۱۰ سال همکاری در حوزه ارتباطات بازاریابی در صنایع و بازارهای مختلف در ایران را در کارنامه دارد.
گفتنی است شرکت در این وبینار هم بصورت حضوری و هم از طریق لینک مجازی: https://b2n.ir/q05752 webinaronline.ir (https://b2n.ir/q05752) امکان پذیر است