براساس نظر سنجي كه تحت عنوان رضايتمندي اعضا از خدمات و امكانات كتابخانه تخصصي فرهنگستان هنر در پاييز امسال صورت گرفت .اعضا نظرات خود را در قالب پرسشنامه اي كه توسط كتابداران كتابخانه تهيه شده بود اعلام نمودند و نتايج نشان داد رضايت اعضا در سطح بسيار خوبي قرار داشت. براساس نظر سنجي كه تحت عنوان رضايتمندي اعضا از خدمات و امكانات كتابخانه تخصصي فرهنگستان هنر در پاييز امسال صورت گرفت .اعضا نظرات خود را در قالب پرسشنامه اي كه توسط كتابداران كتابخانه تهيه شده بود اعلام نمودند و نتايج نشان داد رضايت اعضا در سطح بسيار خوبي قرار داشت.
در راستاي ارزشيابي رضايتمندي كاربران كتابخانه از منابع، خدمات و امكانات كتابخانه پرسشنامه اي بين آنها توزيع گرديد. پرسشنامه شامل سه بخش اصلي با عناوين رضايت از منابع كتابخانه، خدمات كتابخانه و لوازم و تجهيزات كتابخانه بود و در هر بخش پرسشهايي در مورد كيفيت آن موضوع مطرح شده بود و در پايان پرسشنامه نيز يك سوال باز جهت درج انتقادات و پيشنهادات اعضا در نظر گرفته شد. نتايج نشان داد رضايت اعضا از خدمات و به خصوص رفتار كتابداران در سطح بسيار عالي قرار داشت. نمودار مربوط به رضايتمندي را مي توانيد در فايل ضميمه ملاحظه نماييد. |
||
نام : | |
ایمیل : | |
*نظرات : | |
| |
متن تصویر: | |
![]() |
![]() |
![]() |